
19 Mayıs Atatürk`ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı`nın 107. yıl dönümünde Antalya Cumhuriyet Meydanı`nda yapılan törene katıldık. Törene Şube Başkanı Mustafa Karancı, II.Başkan Fatih Uçar ve Yönetim Kurulu Üyemiz Ayşegül Ekmekçi katıldı.
Atatürk`ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.
Okunma Sayısı: 13